Sverige
Datum
Antal gäster

Kastanjelund

Unika och inspirerande miljöer för professionella evenemang

2-40 gästerSittande

David & Marinette Nordal

Ägare

Ring 010 202 23 43 Och få hjälp med din bokning

Att hålla möten och konferenser i Kastanjelunden tillför en unik och inspirerande dimension till affärsmöten och professionella evenemang. Mitt i naturens skönhet och den lugnande atmosfären ger lunden en idealisk ram för produktiva och meningsfulla sammankomster.

Den välkomnande atmosfären i Kastanjelunden-huset skapar en behaglig och inspirerande arbetsplats. Mötesrummen är rymliga och bekväma, med tillräckligt med naturligt ljus och en behaglig temperatur som främjar koncentration och produktivitet.

Under pauserna mellan mötena kan deltagarna koppla av i de mysiga gemensamma utrymmena eller ta en promenad i den angränsande trädgården, som erbjuder vackra vyer och möjligheten att få frisk luft och sträcka på benen.

Mat och dryck kan ordnas enligt mötets behov, med allt från enkla förfriskningar till läckra måltider som kan avnjutas i husets matsal eller utomhus på en solig dag.

3 olika

Prispaket

  • Dagkonferens

    630 kr per kuvert

  • Konferensdygn

    2.850 kr per kuvert

  • 2-dagars konferens

    3.200 kr per kuvert

2 olika

Lokaler

Faciliteter

  1. Dubbelrum24

Plats

Kastanjelundsvägen 2, 296 72 Yngsjö, Sverige

Villkor för Kastanjelund

Avbokningsregler:

Avbokning av hela eller delar av bokningen kan göras fram till senast fyra veckor före ankomst

helt utan kostnad.

Avbokning av hela bokningen som görs mellan fyra veckor före ankomst och kl. 18 två dagar

före ankomst debiteras med 50% av offerten.

Avbokning senare än kl. 18 två dagar före ankomst kan ej göras.

Mindre ändringar i antal (upp till 15% av gruppen) kan göras fram till senast kl. 18 två dagar före

ankomst, utan kostnad.

Ingen bindning eller betalning

Inspiration

Få inspiration till ditt nästa evenemang

Jag hjälper dig gärna att hitta rätt ställe för ditt event.

Peter BrinchCustomer success manager

Börja din sökning och hitta den perfekta platsen för ditt nästa evenemang.