-------
Datum
gäster

Forum Kolding Bramdrupdam

Planlæg en fest med op til 1500 gæster

1-1500 gäster(Sittande vid servering)
Lukker kl. 02:00
Edvard Køhrsen

Edvard Køhrsen

Souschef

Ring +45 20 66 36 91 Och få hjälp med din bokning

Centeret er et alsidigt og livligt kulturcenter, der med sine rammer og faciliteter kan stå til rådighed for livets begivenheder og fester.

Planlægger du derfor at holde et større arrangement, kan kulturcentret hjælpe dig. Med plads til over 1500 spisende gæster og en række forskellige lokaler, så er der plads til fri udfoldelse og kreative ideer. 

Hjælp til planlægning

Kulturcentret og teamet bag står klar til at hjælpe, guide, planlægge, eksekvere og svare på de spørgsmål du nu må have i forbindelse med dit arrangement. Teamet er dedikeret og kompetencedygtigt, hvorfor du vil være i gode og trygge hænder og nemt kan overgive ansvaret til dem uden bekymringer. Desuden tilbydes der en høj grad af fleksibilitet, i eksempelvis maden og opstillingen. 

10 olika

Prispaket

  • Dagsfest

    967 kr per kuvert

  • Aftenfest

    1.123 kr per kuvert

  • Mindesammenkomst

    från 233 kr per kuvert

  • Buffet 1 - Husets buffet

    553 kr per kuvert

  • Buffet 2 - Retro buffet

    497 kr per kuvert

  • Buffet 3 - Klassisk frokost

    328 kr per kuvert

7 olika

Lokaler

Faciliteter

  1. Gratis platser200
  2. Platser med laddstation2

2 olika

Aktiviteter och teambuilding

Se 360° visning

Relevanta platser i närheten

Övernattningsmöjligheter
Danhostel Kolding
4 km

Plats

Bramdrupskovvej 110, 6000 Kolding, Danmark

Villkor för Forum Kolding Bramdrupdam

Afbestilling og reduktion skal altid meddeles vores faciliteter skriftligt og genbekræftes af os for at opnå gyldighed. 

Bestilling: 

Bestillingen kan ske mundtligt eller skriftligt. Vi bekræfter altid skriftligt.

Bekræftelsen skal indeholde specifikationer om pris, antal personer og øvrige dele i arrangementet, samt ønsker i forhold til bestillingen. 

Senest 14 dage før arrangementets start skal der afklares antal personer, samt program/tidsplan med angivelse af måltider og øvrig servering m.m.  

Reduktion/Afbestilling 

Et arrangement kan afbestilles senest 30 dage før arrangements dato. Afbestilling er når der foretages helt eller delvist annullering, reduktion, afkortning eller lignende ændringer i arrangementet. 

Endeligt bestilt arrangement er de ydelser, der resterer 30 dage før ankomstdato. 

Det endelige arrangement kan maksimum reduceres med 50% vederlagsfrit indenfor 30 dage før ankomst. Følgende betingelser gælder for reduktion af arrangementet. 

  • Reduktion på op til 50% af det endelige arrangement skal meddeles os skriftligt senest 20
  • dage før ankomstdato. 
  • Reduktion på op til 35% af det endelige arrangement skal meddeles os skriftligt senest 10
  • dage før ankomstdato. 
  •  Reduktion på op til 10% af det endelige arrangement skal meddeles os skriftligt senest 5 dage før ankomstdato.
  • Ved no-show, har vi krav på en erstatning svarende til fuld pris på det endelige bestilte arrangement. 

Betaling af godtgørelse 

Ved reduktion og/eller afbestilling af et arrangement senere end ovennævnte tidspunkter, jf. ovennævnte har:

Vi krav på en godtgørelse svarende til den fulde pris for det for sent afbestilte arrangement inkl. moms. Ligeledes kan vi altid kræve fuld dækning for ydelser, der ikke kan afbestilles, d.v.s. ydelser, som vi på vegne af kunden har bestilt eksternt feks. musik og lignende.

Ophævelse af arrangement 

Vi forbeholder os retten til at ophæve arrangementer, såfremt dele af eller hele arrangementet bliver videresolgt til 3. part uden accept fra os, eller arrangementet bliver videresolgt til højere pris end ordrebekræftelsen, medmindre det indgår i en formel pakke. 

Uoverensstemmelser

Såfremt man ikke kan komme til enighed – vil det være dansk ret, som tager stilling til erstatningsspørgsmål m.v.

Ingen bindning eller betalning

Jag hjälper dig gärna att hitta rätt ställe för ditt event.

Peter Brinch JohansenCustomer success manager

Börja din sökning och hitta den perfekta platsen för ditt nästa evenemang.