Caspian Office ClubMøde midt i København NV – med ro, rammer og rummelighed

1-30 gästerSittande
Maria

Maria

Bookingansvarlig

Hos Caspian Office ClubSvanevej 22 finder du de ideelle rammer til dine møder og mindre konferencer – kun få minutter fra Nørrebro Station og tæt på både byliv og roligere omgivelser.

Her får du adgang til:

  • Konferencelokale til op til 70 personer med 96” fladskærm og whiteboard – perfekt til præsentationer og workshops, reception
  • 4-10personers mødelokale til mere intime eller fokuserede samtaler
  • Lækre loungeområder til uformelle snakke og pauser
  • Fibernet, ventilerede lokaler og daglig rengøring – så I kan holde fokus, mens vi sørger for komforten
  • Mulighed for leje af parkeringsplads – en sjælden luksus i byen

Beliggenheden i København NV giver dig nærhed til både Nordvestkvarterets kulturelle perler, Nørrebros pulserende liv og gode overnatningsmuligheder i området, hvis deltagerne kommer langvejs fra.

Caspian Office Club er til dig, der vil mødes med stil – uden støj.

3 st.

Prispaket

  • Dagsmøde

    från 968 kr per kuvert

    Minimum 5 gäster

  • Halvdagsmøde (formiddag)

    från 492 kr per kuvert

    Minimum 5 gäster

  • Halvdagsmøde (eftermiddag)

    från 492 kr per kuvert

    Minimum 5 gäster

6 st.

Lokaler

Faciliteter

  1. Betalningsplatser5

8 st.

Aktiviteter och teambuilding

Se 360° visning

Relevanta platser i närheten

Övernattningsmöjligheter
Drejervej 4, Copenhagen
800 m
Falkoner Allé 9
2 km
Transportmöjligheter och parkering
Busshållplats: Hillerødgade (Nordre Fasanvej)
290 m
Tågstation: Nørrebro st
350 m
Tunnelbanestation: Nørrebro st
350 m
Busshållplats: Nørrebro st
350 m
Busshållplats: Borups Plads
850 m
Tunnelbanestation: Nørrebro
950 m

Plats

Svanevej 22, 2400 København, Danmark

Ingen bindning eller betalning

Inspiration

Med hjälp av Evarto kan du boka mer än bara konferenser

Jag hjälper dig gärna att hitta rätt ställe för ditt event.

Peter BrinchCustomer success manager

Börja din sökning och hitta den perfekta platsen för ditt nästa evenemang.